Cinamoninė Šri Lanka – egzotinė kelionė

• Data: teirautis agentūroje
  • Kaina: nuo 946 €/asm + aviabilietai

Skalaujama Indijos vandenyno, ši šalis turtinga vešliomis džiunglėmis, žaliuojančiais arbatų laukais, laukiniais gyvūnais, smėlėtais paplūdimiais ir nuoširdžiomis žmonių šypsenomis.

1 – 2 dienos.

Vilnius – Stambulas – Kolombo oro uostas – Negombas.

Cinamoninė Šri Lanka - egzotinė kelionėSkrydis iš Vilniaus oro uosto į Šri Lankos Kolombo oro uostą su persėdimu Stambule. Sakome Ayubowan! (liet.: sveiki atvykę!) Pasisveikiname su Šri Lanka ir susitvarkome įvažiavimo į šalį formalumus. Oro uoste Jus pasitinka vietinis gidas. Kartu vykstate į viešbutį Negombo pakrantėje. Kelionė truks apie 20 min. Vakaras skirtas poilsiui prie vandenyno. Vakarienė ir nakvynė viešbutyje.

3 diena.

Negombas – Pinavala – Dambula – Sigirija.

Cinamoninė Šri Lanka - egzotinė kelionėPo ankstyvų pusryčių pradedame turą po Šri Lanką. Vykstame į už 100 km. esančią Pinavalos dramblių prieglaudą. Šioje prieglaudoje gyvena kelios dešimtys įvairaus amžiaus dramblių, tačiau keliautojų širdis visada pavergia mažiausieji. Esant palankiam orui, stebėsime kaip šie gyvūnai džiaugiasi maudynėmis upėje – puiki vieta įspūdingoms Jūsų kelionės nuotraukoms. Vėliau keliaujame į Dambulos miestą ir lankome unikalią budistinę šventyklą, iškaltą uoloje. Šventykla garsėja 153 Budos statulomis ir daugybe išdykusių beždžionių. Vakarienė ir nakvynė viešbutyje.

4 diena.

Sigirija – Polonaruva – Habarana – Minerijos nacionalinis parkas – Sigirija.

Cinamoninė Šri Lanka - egzotinė kelionėPo pusryčių vykstame į Polonaruva miestą, buvusią Šri Lankos karalystės sostinę ir vieną svarbiausių istorinių vietų šalyje. Kartu su gidu aplankome šio miesto architektūrinį palikimą: šventyklas, apleistus vienuolynus. Po pusryčių važiuojame į Habaranos kaimelį aplankyti jame gyvenančių vietinių šeimų, susipažinti su jų kasdieniu gyvenimu, buitimi, papročiais. Kartu mokomės gaminti tradicinius patiekalus ir pietaujame. Vėliau plauksime katamaranais, pasivažinėsime buliaus traukiamais vežimais. Norintys galės pajodinėti drambliais. Po smagaus pusdienio sėsime į džipus ir leisimės į egzotiškų gyvūnų ir paukščių paieškas Minerijos nacionaliniame parke: krokodilų, meškų, varanų, vandens buivolų, dramblių, povų. Vakarienė ir nakvynė viešbutyje.

5 diena.

Sigirija – Kandis.

Cinamoninė Šri Lanka - egzotinė kelionėPo pusryčių lankome žymią Sigirijos uolą. Sigirijos rūmai ir parkai, klestėję V a. po Kr., buvo viena įspūdingiausių ankstyvųjų viduramžių rezidencijų Azijoje. 1200 laiptelių veda į 360 m uolos viršūnę ant kurios buvo įkurti karaliaus apartamentai, baseinai, kiemai. Tai iš tiesų įspūdinga vieta, nuo kurios atsiveria fantastiški vaizdai. Apžiūrėję Sigiriją vykstame į Kandi miestą, o pakeliui aplankome Matalės prieskonių sodą. Čia auga cinamonas, kardamonas, imbieras ir dešimtys kitų prieskonių. Patyręs gidas papasakos kokių gydomųjų savybių turi kiekvienas iš jų. Čia taip pat galėsite įsigyti įvairiausių prieskonių rinkinių lauktuvėms. Po pietų pasieksime Kandį. Kandžio miestas – vienas gražiausių Šri Lankoje, apsuptas kalnų, dar kitaip vietinių vadinamas „Šri Lankos karaliumi“ bei įtrauktas į UNESCO paveldo sąrašą. Atvykę į šį miestą dar kartą įsitikinsite, kokia gali būti skirtinga ir įvairi tokia maža šalis – šiame kalnų miestelyje visai kitokia gamta, nei tropinėje jos dalyje – net oras čia kvepia kitaip. Vakarienė ir nakvynė viešbutyje.

6 diena.

Kandis.

Cinamoninė Šri Lanka - egzotinė kelionė​Ypatingas rytas – Kandyje lankome šventyklą, kurioje saugoma neįkainojama budistinė vertybė – Budos dantis. Baltai pasipuošę maldininkai čia aukoja lotoso žiedus ir smilkalus Budai, o maistą bei drabužius vienuoliams. Lankome Karališkąjį Peradenija Botanikos sodą. Šiame sode auga net 4000 skirtingų rūšių augalų, tarp kurių daugybė orchidėjų, palmių, vaistinių augalų. Vieni įdomiausių – tai medžiai, pasodinti įžymių žmonių: caro Nikolajaus, kosmonauto Jurijaus Gagarino, Indijos ministrės pirmininkės Indiros Gandhi.

Jau prieš atvykdami į šią šalį, turbūt buvote girdėję apie tai, kad Šri Lanka žymi savo brangakmeniais, o ypač spalvotaisiais įvairių rūšių safyrais, kurie yra kasami Kandi miesto apylinkėse. Apsilankome brangakmenių dirbtuvėse, kuriose mums papasakos kokiose šalies vietovėse iškasami brangakmeniai, kaip jie apdirbami ir kur eksportuojami – tai tikras desertas moterų akims. Vakarienė ir nakvynė viešbutyje.

7 diena.

Kandis – Nanu Oya – Nuvara Elija.

Cinamoninė Šri Lanka - egzotinė kelionėPo pusryčių vykstame į Kandžio traukinių stotį ir traukiniu keliaujame į Nanu Oya stotį, esančią netoli Nuvara Elijos – šarmingo miestelio, apsupto arbatos plantacijų. Kelionė truks apie 4 val. Eukaliptų ir pušų giraitės, žaliuojančios kalvos, įspūdingos arbatų plantacijos ir net 46 tuneliai – kelionė traukiniu iš Kandžio miestelio iki Nuvara Elijos laikoma gražiausia pasaulyje. Vietinių bendrakeleivių smalsumas ir šypsenos, o galbūt net ir naujos pažintys suteiks Jūsų kelionei smagaus prieskonio. Nuvara Elija, dar kitaip vadinama „Mažąja Anglija“, nustebins savo kalnų kurorto klimatu, britiško stiliaus pastatais ir golfo laukais. Čia savo rezidencijas turėjo britai, valdę Ceilono arbatos plantacijas. Po pietų kartu su gidu pasivaikščiosite po miestelį. Vakarienė ir nakvynė viešbutyje.

8 diena.

Nuvara Elija – Indijos vandenyno pakrantė.

Cinamoninė Šri Lanka - egzotinė kelionėPo pusryčių laukia ilgas, tačiau vaizdingas kelias iki pietinės Šri Lankos pakrantės, vingiuojantis per gražiausius arbatos laukus. Pakeliui aplankome arbatos fabriką, kuriame jo darbuotojai mums nuosekliai papasakos, kaip renkama ir apdirbama arbata, supažindins mus su įvairiomis arbatų rūšimis. Pamatysime kaip ji džiovinama, rūšiuojama. Turėsite galimybę paragauti šviežios arbatos ir jos įsigyti. Atvykus į pakrantę, atsisveikiname su vietiniu gidu ir įsikuriame viešbutyje ant vandenyno kranto. Vakarienė ir nakvynė viešbutyje.

9 – 10 – 11 dienos.

Cinamoninė Šri Lanka - egzotinė kelionėPoilsis Indijos vandenyno pakrantėje.

Laikas pagal Jūsų poreikius. Mėgaujatės atostogomis paplūdimyje. Viešbutis įsikūręs ramybės oazėje. Masažai, grožio procedūros SPA centre, vandens sportas, papildomos ekskursijos į vėžliukų fermą, mangrovių giraites, kaukių dirbtuves ar aplink įsikūrusias šventyklas – kiekvienas čia ras sau tinkamiausią laisvo laiko praleidimo būdą.

Pusryčiai, vakarienės ir nakvynės viešbutyje.

12 diena.

Pakrantė – Galė – Kolombas – oro uostas.

Cinamoninė Šri Lanka - egzotinė kelionėRyte, po pusryčių išvykstame į Kolombą, pakeliui aplankydami Galės miestą. Galė buvo svarbus senovinis uostas Tarsish, kuriame vyko prekyba cinamonu ir kitais vietiniais prieskoniais. Jame išlikusi didžiausia pastatyta europiečių tvirtovė Azijoje, įtraukta į pasaulio paveldo sąrašą. Kolonijinio stiliaus pastatai, jaukios suvenyrų parduotuvėlės ir stilingos kavinukės, siauras gatvelių labirintas – fortas pakerės savo jaukumu ir kitoniškumu. Atvykus į Kolombą – turas su gidu po miestą. Pervežimas į tarptautinį oro uostą. Tariame Jums ačiū, atsisveikiname su šia nuostabia Indijos vandenyno sala ir laukiame sugrįžtant! Tarptautinis skrydis iš Kolombo į Vilnių su persėdimu viename iš Europos miestų.

Deja, tenka tarti sudie nuostabiai Šri Lankos salai…